Co bude po odeslání objednávky?

  1. Ihned po odeslání objednávky Vám zašleme e-mail s rekapitulací objednávky. Během vyřizování objednávky Vám pošleme informaci o dostupnosti zboží.
  2. Zboží SKLADEM odesíláme nejpozději následující pracovní den po objednání. Zboží, které je u dodavatele, doručujeme v rozmezí 3 až 10 pracovních dnů dle toho, na jakém skladu se právě nachází.
  3. Pokud si objednáte zboží, které nemáme skladem, zašleme Vám e-mail s informací přibližného data dodání. Zpravidla však dodržujeme termíny dodání uvedené u jednotlivých produktů v nabídce.
  4. Před odesláním zboží Vám zašleme další e-mail s informací, že zboží předáváme přepravní službě (DPD/GEIS či PPL dle Vašeho objednání). Součástí tohoto e-mailu je i faktura za dodané zboží. Fakturu v tištěné podobě neposíláme.
  5. Přepravní služba Vám doručí balíček následující den. Vždy se s Vámi před dodáním spojí a upřesní si s Vámi čas předání. Pokud Vás nezastihne, pokusí se o to v následující pracovní dny.
  6. Při doručení, prosím, ihned pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží. Pokud zjistíte jakoukoli závadu, popř. rozdíl mezi doručeným zbožím a fakturou, je potřeba ihned sepsat zápis o škodě přímo s přepravcem.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení